Aurtengo programazioko ekitaldiek egitura mistoa izango dute, hau da, online zein aurrez aurreko formatuak uztartuko dituzte; horietarako sarrera doakoa izango da kasu guztietan. Jarduerak online jarraitzeko baliabidea honako esteka honetan deskargatu daiteke.
Egitaraua:
Martxoak 22, eguaztena:
Hezkuntza fakultateko ekitaldi aretoan.
- 10:30 – 10:35 KDH (Vol. 6) jardunaldien aurkezpena: Cristina Arriaga, Ion Andoni del Amo, Natxo Rodriguez
- 10:35 – 13:00 Komunikazioak: Discussants: Roger Martínez (UOC), Paula Guerra (Universidade do Porto), Cristina Arriaga (UPV/EHU)
- Marina Landa (Deustuko Unibertsitatea): Euskal musika popularraren balio soziala: genero, lurralde eta hizkuntza ikuspegien isla (1990-2019).
- Cristina Pérez Ordóñez, José Luis Torres Martín, Andrea Castro Martínez (Universidad de Málaga): Los festivales de música españoles, entre la contracultura y la romería moderna.
- Ana Martínez Marjalizo, Adrien Faure-Carvallo (Universidad de Barcelona): Sobre lo Siniestro como categoría estética en producción musica.
- Dr. Rabia Noor (School of Creative Arts, University of Lahore): Recounting Sociopolitical Satire: Analysis of Pakistani Music Videos on Youtube
- Catarina da Silva, Paula Guerra (Universidade do Porto): A música movimenta a cultura e inspira a lusofonia: pelo interior de Cabo Verde ao (re)encontro de Portugal.
- Henrique Grimaldi Figueredo (UNICAMP/Brasil): Vive la Fête! Music, partying and lifestyles in private museums of contemporary art in Paris?.
- María Josefina Irurzun (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires / CONICET): Memorias de la “otra fundación”. Aficionadas y profesionales de la música en los orígenes de la Asociación Wagneriana de Buenos Aires.
- Manuela B. Calvo (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires / CONICET): Rock y memoria en Argentina: el caso de los monumentos a Pappo.
Hezkuntza fakultateko kafetegian.
- 13:00 Kontzertua: Maddi eta Igor Atila Txiguagua (Akustikoa) + Dj Deafman.
Martxoak 23, eguena
- 12:00 – 13:30 Mahai ingurua: Reggeaton y otras músicas mal vistas, entre el estereotipo y la subversión, Hezkuntza fakultateko ekitaldi aretoan.
- Hija del Nopal (Emilia Larrondo, musika tropikalean ikerlaria)
- Quinndy (Kehinde Akeju, Afro-activist & Dancer)
- Kadiri Vaquer (Monterey Peninsula College, USA)
- Anastasia Valecce (Spelman College, USA)
- 13:30 – 16:30 Dj Set & Concerts, Hezkuntza fakultateko kafetegian.
- Er duende and Tonians
- Hija del Nopal Dj
- Puñales & Santa Dj set: Inna di dantzall
- Nico Demarchi (Argentinako musika popularra)
- Johnny Naveda (LoFi, Blues, Funk)
- Xílum (Reggae Rap)
- 16:30–17:00 Iker Munduate: Arte Ederren fakultateko "parabolako" soinuak, Arte Ederretako Fakultatean.
- 17:00 – 18:30 Mahai ingurua: Kantatzen duten emakumeak, Arte Ederren fakultateko eraikin II. proiekzio-gelan.
- Aiora Renteria (Zea Mays)
- La Chula Potra
- Inge Conde
- Natalia Sánchez eta Nekane Díaz (ESAS, Emakume Sortzaile eta Artisten Sarea)
- 18:30 Dj Set: Tronis Hezkuntza fakultateko kafetegian.
Martxoak 24, barikua
- 9:00 – 10:30 Dokumentala: Queercore, How To Punk A Revolution, Hezkuntza fakultateko Juliana Agirrezabala aretoan.
- 11:00 – 13:00 Komunikazioak: Discussants: Ion Andoni del Amo, (UPV/EHU), Iskandar Rementeria (UPV/EHU)
- David Vila Diéguez (School of World Languages & Cultures, California State University, Monterey Bay): El pobrecito despechado: masculinidades suaves y femme fatales en el rock español.
- Elena Rosillo: La construcción de lo femenino en Joaquín Sabina en Yo mi me contigo.
- Julio Pérez Manzanares (Universidad Nebrija de Madrid): Peligros del apropiacionismo y la versión: líneas de interpretación político-cultural de Mocedades a Rigoberta Bandini.
- Virginia Diaz Gorriti, Haizea Mera Torres (UPV/EHU): El poder persuasivo de la canción y su utilización en la intervención psicosocial.
- Ainhize Moreno (UPV/EHU): Musikaren izaera hezitzailea Bilbon.
- Ainara Medina (UPV/EHU): Nosotros éramos los punkis: la relación entre el Rock Radical Vasco y la música urbana en Euskadi.
- Sarah Rasines: ¿Cultura de la cassette?.
- Felipe Lara: El flamenco como herramienta educativa.
- 13:00 Kontzertua: El Flamenco es un arte vivo. Cantes y comentarios: Felipe Lara "El Extremeño", Hezkuntza fakultateko kafetegian.