Egitasmoaren ardatza DBH 2. mailako ikasleak izango dira, beraiek arduratuko baitira ibilbide historiko eta interaktibo bat diseinatzeaz, Proiektu Komunitarioa ikasgaiko orduetan. Horretarako, informazioa bildu beharko dute eta tokiko eragileak elkarrizketatuko dituzte, hainbat ikerketa-ildo nagusiren inguruan: emakumeen rola, ondare arkitektonikoa, memoria historikoa, naturguneak eta toponimia.
Behin proiektua amaituta, Plentziako Udalak seinale interaktiboak eta QR bidezko elementuak jarriko ditu ibilbideko puntu garrantzitsuenetan, bisitariek eta herritarrek Plentziako historia modu digitalean ezagutzeko aukera izan dezaten. Gainera, sortutako material didaktikoa beste ikastetxe eta udalerri batzuetan ere erabiliko da, Plentziaren esperientzia tokiko hezkuntzaren eta kultur transmisioaren eredugarri bihurtuz.
Ekimena "Plentziaren memoria kolektiboa zaintzeko eta belaunaldien arteko lotura indartzeko urrats garrantzitsua da", adierazi dute udal-iturriek.