Pandemian zehar martxan jarri zen eta haren ondoren jarraitu duen kontsumo-bonuen ereduak kontsumo-gailurrak sortzen ditu martxan dauden datetan, baina, aurretik, kontsumoa jaitsi egiten da bonuetarako erreserbatzeagatik, eta, ondoren, ez du fidelizaziorik sortzen. Horregatik, Udalaren ustez bonuek noizbehinkako kontsumoa sustatzen dute, erosketa erregularretan fideltasuna sustatu beharrean, eta horrek eragin negatiboa du tokiko merkataritzaren indartzean.
Horregatik guztiagatik, Toki Garapeneko zinegotzigoa eredu berri bat lantzen ari da, kanpainagaz bat egiten duten Sopelako saltokietan erosketak maiz egiten dituzten pertsonei deskontuak egiteko. Horiek parte hartzen duten saltokietan truka daitezke.
Neurri honegaz, helburu bikoitza lortu gura da: kontsumo jarraitua eta etengabea saritzea, eta, aldi berean, saltokiei diru-sarreren fluxu egonkorra bermatzea, horrela, fidelizazioa bultzatzen ez duten eta tokiko merkataritzarentzat benetan onuragarria den erosteko ohitura sustatzen ez duten kontsumo-gailurrak gaindituz. Eredua zehazten aurrera egiten ari dira, eta interesa duten saltokiak aktiboki inplikatzeko asmoa dago, kanpainari behin betiko forma emateko. Izan ere, horiek dira herriaren eguneroko pultsua ondoen ezagutzen dutenak.
Kanpaina uda ondoren abiaraztea da asmoa, ekimena teknikoki zehaztuta dagoenean eta merkataritza-sektoreagaz adostu ondoren. Ikuspegi malgua izatea gura da, beharrezkoa den heinean eboluzionatzeko askatasuna emanez.