Bertoko merkataritza eta euskararen erabilera indartzeko kanpaina jarri dute martxan

Erredakzioa 2019ko aza. 21a, 09:01

Uribe Kostako udalerri denek KAISHOP kanpaina martxan jarri dute, Bizkaiko beste udalerri askogaz batera. Horren bitartez, herriko merkataritza eta euskararen erabilera sustatu gura dute. Horretarako, bideo bat prestatu dute, "Teknologiak oraindik ez ditu gauza batzuk ulertu... horietako bat gure erosteko modua" lemaren pean.

Merkataritza txikia eta euskarazko kontsumoa bultzatzeko beharra ikusi dute hainbat udalerrik, eta merkatariakaz egiten den ohiko lanketaz gainera, bezeroak ere inplikatzeko kanpaina bat egin dute: KAISHOP.

Gaur egun, azalera handietako zentro eta frankiziek konpetentzia handiegia egiten diete udalerrietako merkatari txikiei. Salneurriez eta eskaintza handiez harago joan gura du kanpaina horrek, aspalditik bertoko merkatariek garatzen duten “herriak bizirik mantentzeko” saiakerari bultzada bat emanez, dendek ematen duten hurbiltasun, konfiantza eta aholkularitza agerian uzteko. Azalera handiko merkatariek erabiltzen duten Black Fridaya ate joka dugun honetan, udalek kontzientziak astindu gura izan dute. Horretarako, KAISHOPek euskarazko hainbat spot erabili ditu; horietan, bezeroek, inolako gidoirik gabe,  egungo puntako teknologiari aurre egiten dioten. Umorea bide, erosketa birtualak egiteko Alexa, Siri edo OK Google moduko tramankuluen hutsuneak agerian uzten dira.

Bideoaren grabaketan parte hartu duten bost boluntarioen artean Gaizka Garitano Athletic Clubeko entrenatzailea ikus daiteke.

Irakurle agurgarria:

HIRUKA gure eskualdeko euskara hutsezko hedabide bakarra da; egunero 10 udalerriren berri ematen dugu, eta hilabetero doan duzu aldizkaria kalean, tokiko komertzioetan zein erakunde publikoen egoitzetan. Eta orain doan bidaliko dizugu etxera nahi izanez gero! Proiektua bizirik jarraitzeko, ezinbestekoa dugu zu bezalako irakurleen babesa eta ekarpen ekonomikoa.

Egin zaitez HIRUKAlagun eta gozatu euskaraz!


Izan zaitez HIRUKAlagun