Lehen taxi egokitua martxan jartzearekin legediak 83 mila biztanleetako udalerrientzat ezartzen duena osta-osta betetzen zen. Hori dela eta, Udalak beste bat martxan jartzea lortzeko ahaleginetan jarraitu du. "Gainera, legeak berak dio, baimena duten taxisten artean mugikortasun eskaseko pertsonentzako taxi kopuru nahikorik ez badago, Udalak berak baimen berriak kaleratu beharko lituzkela" dio Zarraoak.
Azkenean, "ez da horrela izan" eta beste taxista batek ezaugarri hauetako ibilgailu bat erostea erabaki duela azaldu du alkateak. Horrela, taxi-gidari honek aurrekoari emandako antzeko dirulaguntza jasoko du eta konpromiso batzuk hartu beharko ditu, hala nola, taxi egokitua gutxienez lau urtez mantentzea; mugikortasun eskaseko lagunei eta aulki gurpildunetako erabiltzaileei lehentasuna ematea; Getxoko Taxisten Elkartearen emisoran sartzea eta ibilgailuaren funtzionamenduaren teknikoa eta mekanikoa oso ondo zaintzea, baita kanpoko itxura ere.