Trafikoko arau-hauste hori gehien errepikatu zen lekua Asuako errepideko eta Negubide kaleko bidegurutzea izan zen. Ondoren, Makaletako etorbidea, Asuako errepideak Errekagane eta Makaletako etorbidearekin bat egiten duen gurutza-gunea eta Zugatzarteko etorbidea Triangeluaren aldera izan dira autoek abiadura bizian igaro dituzten lekuak.
"Zigor ekimenak eraginkorragoak izaten dira"
Getxoko Udalak nabarmendu du 2004an arazo gehien egon ziren guneetan 2005ean abiadura bizian harrapatutako autoen kopurua jaitsi egin zela 2005ean. Hori gertatu zen Santa Marina Haitz kalean, hainbat ikastetxetik hurbil. “Azken kale hori izan ezik, zirkulazio arina normalean foru errepideetan izaten da, auzoen arteko errepideetan edo Getxoko sarreretan eta horrek argi uzten du etorkizunean non egin behar dugun lan, gehiegizko abiadurak murrizten dituzten kontrol gehiago jarriz eta hirigintza-ekintzak eginez” esan zuen Iñaki Zarraoa Getxoko alkateak.
Era berean, Zarraoak urte hauetan jarritako isunak defendatu zituen: “batzuetan nahiz eta hirigintza-neurriak indarrean jarri ez da helburua lortzen eta horregatik hirigintza-planteamenduak baino, kontrol eta zigor ekimenak eraginkorragoak izaten dira”.