Lau neurri nagusiak:
- Villamonten lurpeko aparkalekuak jartzea, 200 plaza inguru, Algortako erdigunean pilaketak arintzeko.
- Itzubaltzeta / Romo auzoan aparkaleku falta eta zirkulazioa arintzeko, Gobela kiroldegiko aparkamendua martxan jartzeko konpromisoa hartzea, eta horrela 240 plazako eskaintza egitea, alokairuan batzuk txandakoak besteak.
- Santa Anan lurpeko parking bat jartzea, Areetako alde horretako BOEetan.
- Ibarbengoan, metro geltoki berriaren ondoan aparkamendu gomendatuzko sistema ezartzea. Horren bidez, Getxoko hiritarrei zerbitzu garrantzitsua eskaintzeaz gain, raunkortasunaren aldeko apustua egingo litzateke. Gainera, espazio bat sortuko litzateke udalerrira hurbiltzen diren pertsonek hiriguneetara jo nahi izanez gero, metroz egiteko, eta ez euren ibilgailuetan.
Bidegarritasunari eta trafikoari buruzko azterlanak:
Horretaz gain, jeltzaleek agindu dute Algortan aparkamendu aukerak bilazen jarraituko dutela, eta kontuan izango dutela Ereagako igogailua, hondartza eta aisialdi gune horren eta Algortako hirigunearen arteko aparkamendu konexio bihurtzen ari baita.
Imanol Landak, EAJk duen Getxoko Udalerako zerrendaburua, hurrengo legealdian udalerriko bidegarritasunari eta trafikoari buruzko azterlanak egiteko ekimenak eta konpromisoa azpimarratu ditu, horien bidez ibilgailuen zirkulazioa hobetzeko neurri egokiak har daitezen. Bere iritziz, neurri horiek beste hainbat proposamenen osagarri dira, Getxon irisgarritasuna eta mugikortasuna hobetzeko, hala nola "arkitektura-oztopoak kentzea, San Nikolas, Andres Cortina eta Bihotz Alai aldean oinezkoentzako guneak jartzea, ibilbide eta espazio estaliak egiteko programa berriari ekitea edota Sarrenebarri eta Alango arteko konexioan Algortarako sarrera berria egitea".