Era berean, eta kudeaketaren bikaintasunaren lerro horretako ekintza bat gehiago bezala hartuz, Gobernu Batzarrak izaera ofiziala eman dio, bere azken batzarrean, aurreko legegintzalditik funtzionatzen zuen koordinazio teknikoko organoari. Organo hori, Koordinazio Batzorde Teknikoa deritzona, Udaleko sail eta erakunde autonomo guztietako arduradun teknikoek osatzen dute, baita lehen alkateordeak, Kalitate Zerbitzuko zinegotziak eta alkateak berak ere (Landa da batzordeko lehendakaria). “Aurreko legegintzaldian batzordeak ez zuen izaera ofizialik, baina kudeaketaren bikaintasunari eman behar zaion garrantzia kontuan izanik, urrats hori eman dugu”, azaldu du udal agintariak. “Urrats bat gehiago da gobernuan bultzatzen dugun barruko eta kanpoko politika parte hartzailean”, gaineratu duenez. Batzorde honek Getxoko Udalaren kudeaketa sistema finkatzen du, kudeaketaren kalitatean zilarrezko Q-a eman zitzaiona.
Eginkizunak
Legegintzaldiko Planean jasotako jarduketa plan nagusien koordinazioa, berrikuspena eta jarraipena egitea, gobernu taldeak planteatzen dituen gaietan aholkua ematea, udaleko gobernu taldeak hartutako erabakiak modu eraginkorrean garatzeko baliabideak koordinatzea, informazio instituzionala erakundearen osotasunera bideratzea, erakundearen iritzia udalaren kudeaketan txertatzea, eta kalitate plana bultzatzea eta beraren jarraipena egitea dira haren eginkizun nagusiak.