Zirkulazioa eta indusketa bateratu ahal izateko, pantaila batzuk jarri behar izan dituzte Maidagan kalearen eta Ormazako zubiaren artean; kilometro bateko tartean, gutxi gora behera. Bidezabalgo geltokitik urrutien dagoen aldetik hasita, duela aste batzuk, trenak ibiltzen diren erraietatik gertuen dagoen aldera heldu dira, garraio enpresakoek zehaztu dutenez. Zehazki, funtzionatzen ari den trenbidetik oso gertu erabiltzen ari ziren makina astunen ondorioz, prebentzio neurri bereziak hartu behar izan dituzte, segurtasuna bermatzeko. Neurri horiek urtebetez edo luzatuko dira, lurpeko zati berri hori eraikitzen amaitu arte.
Neurri bereziak
Trenak motelago doaz 700 metrotan eta, ondorioz, minutu batzuk luzatu da bidaiaren iraupena. 400 mero inguruko zatian, trenek ezin dute 20 kilometro ordu baino azkarrago joan eta, beste 300 metrotan, 30 kilometro orduko abiaduran (normalean 60 kilometro ordura joan behar dute) ibili behar dute. Muga hori astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 22:00etara, eta larunbatetan, 8:00etatik 14:00etara, dago indarrean. Aldi berean, obren eremua seinaleztatu dute eta ATP sistemaren (babes-sistema automatikoa) zirkulazio parametroak aldatu dituzte.