Goi-ataleko muskuluak lantzeko saioa

Gorputzaren goi-ataleko muskuluak lantzeko saioa duzue oraingoa. Ohi bezala, leku txiki batean eta materialik gabe, etxean egiteko modukoa. Gaurkoan, indar handiagoa beharko dugu, flexio ariketa batzuk maila ertain-altukoak dira, beraz, bakoitzak ahal bezala kontu handiz egin ditzala. Hasieran, beroketa arraz batekin gorputza prestatuko dugu. Gero, atal nagusian flexio zein sorbalda ariketa mota ezberdinak tartekatuko ditugu. Bukatzeko, goi ataleko luzaketa batzuk. Ondo segi eta hurrengora arte!

Erlazionatuak

Gorputzaren elastikotasuna lantzeko yoga-stretching saioa

Berango

Etxean kirola egiteko bigarren saio honetan yoga-stretching nahasketa bat proposatzen dizuet. Gorputz elastikoago batek muskuluen indarra zein lota...
Goazen gorputz osoa indartzera!

Berango

Edozeinek etxetik egin dezakeen kirol entrenamendua da hau. Gorputz osoa indartzeko baliagarria da, inolako materialen beharrik gabe egin daitekeen...

Garai latzak dira. Ia egun batetik bestera gure bizimoduak hankaz gora jarri ditu birus batek, eta kolokan daude gauza asko. Hedabideontzat ere ez dira garai gozoak, noiz eta gure lanaren beharra inoiz baino agerikoagoa denean. Horregatik, zure laguntza materiala ere behar dugu aurrera jarraitzeko.

Honenbestez, HIRUKAlagun egitera animatzen zaitugu, urtean 35 euroko ekarpena eginda, edo gure 5. urteurrena dela eta martxan ipini dugun Eman Bostekoa HIRUKAri kanpainan parte hartzera (bost euroko ekarpena eskatuko dizugu). Horretarako, jarri gugaz harremanetan administrazioa@hiruka.eus helbidera mezu bat idatziz.


Izan zaitez HIRUKAlagun