Udal-iturriek zehaztu dutenez, biribilguneko zoladuraren zati bat murriztu behar dute, zati hori berdegune gisa kalifikatutako lurzoru-zati batean dagoelako. Hala ere, nabarmendu dute esku-hartze horrek ez duela bide-azpiegitura hori erabat kenduko. "Hala ere, errotondaren diametroaren murrizketak autobusei eragingo dio ziurrenik, maniobra egiterakoan, eta arazo horrek Bizkaibusen Bilbo-Getxo-Azkorri (A3411) linearen operatibitatea baldintzatu lezake", ohartarazi du Getxoko Udalak.
Iturriek gogoratu dutenez, EuskoTreneko Batzorde Iraunkorrak Azkorriko azken geltokian autobusek egiten zuten maniobraren arriskuaz ohartarazi ondoren hartu zen biribilgunea eraikitzeko erabakia. Udalak hainbat aukera aztertu zituen, eta ondorioztatu zuen egungo kokapena bideragarria zela ikuspegi teknikotik eta segurtasunetik biribilgunea egiteko, garraio publikoaren zerbitzuaren jarraitutasuna gune horretaraino mantentzeko.