Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Ekimenak, ohi bezala, tokiko sei sortzaile bilduko ditu, Getxo Kulturako sare sozialetan zabalduko diren beste hainbat bideoren bidez beren lana eta sorkuntza-prozesuak jendeari erakusteko. Urriaren 29tik aurrera, sei artistak —Igor Núñez Villamandos, Elena Aitzkoa, Ibon Antuñano Totorika, Ane Pikaza, Abel Azcona eta Matxalen Bilbao—beren sormen-prozesuak eta interesak partekatuko dituzte @GetxoKultura sare sozialetako bideoen bidez. Bigarren fase batean, topaketa irekiak antolatuko dituzte; bertan, haien lanak eta sormen-espazioak erakutsiko dituzte, eta proiektuak zein arte garaikidearen inguruko elkarrizketak izango dira protagonista. Getxoarteko jarduera guztiak sarrera librekoak dira, lekua bete arte. ‘Artista bat auzoan’ topaketetan eta Getxoko arte publikoan zehar egiten diren bisitetan parte hartzeko, aldez aurretik izena eman beharko da getxoarte@getxo.eus helbide elektronikoaren bidez.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.
Erakusketa honek kontserbagileen lanbidea nabarmentzen du, XVI. mendetik hona portuetako lonjetan arraina eraldatzen jardun duten emakumeak. Emakumeak, beren indar, kemen eta erabakitasunarekin, mendeetan zehar, jakin gabe, Bizkaiko garapen ekonomikoaren funtsezko pieza bihurtu ziren, nahiz eta beren lana, beste lanbide batzuetan bezala, emakumeek zeregin erabakigarria izan zuten, luzaroan ikusezin bihurtua.
Eider Morenoren Apurtu argazki-proiektuak Lemoizko zentral nuklearraren irekierak 70-80ko hamarkadetan sortu zuen gatazka sozialean sakontzea du helburu, indarkeria sozialeko ekintzak eta paisaian oraindik irauten duen azpiegitura bat eraikitzeak ekarri zuen indarkeria naturala kontrajarriz. Artxibo historiko-fotografikoa eta memoria erreferentzia nagusitzat hartuta, sortzaileak ibilbide bisuala proposatzen du, gaiak eskatzen dituen konplexutasunari eta sentsibilitateari aurre egiteko erronka duena. Horretarako, apurtutako irudia erabiltzen du, pixelatua, haustura eta proportzionaltasun eza erakusteko gai dena, indarkerien arteko konfrontazioa azpimarratzeko balio duena.